dissabte, 12 de març del 2016

11/3/2015

La setmana passada un cop vam acabar l'altre sessió vaig estar parlant amb un dels meus millors amics que està estudiant enginyeria informàtica a Barcelona, ja que en Brallin em va comentar que el tema de la informàtica el tenia interessat, per això vaig demanar-li al meu amic si podria donar-li un petit curset senzill al jove rossinyol.
Per sort va accedir-hi encantat i la petita classe va anar de perles, ja que tal i com em va comentar en Brallin més tard li va agradar molt encara que ho va veure complicat.

Jo que també estava per allà, vaig intentar entendre-ho, però son massa negat en aquest tema de la informàtica així que tot el que sentia em semblava com una altra llengua, però igualment va ser una sessió molt entretinguda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada